اگه تو نباشی میمیرم
 
عشق و امید

سلام بر همگی ممنون از همه شما که به وبلاگ من سر میزنید این وب تمام مطالبش یه مخاطب خاص داره .

 
 

اگه تو نباشی میمیرم
ارسال شده در شنبه 6 خرداد 1391برچسب:, - 3:13

 زندگـی زیباست اگر زیبا ببینـی !

 

زندگـی یعنی محبت ...

محبت یعنی عـشـق ...

عـشـق یعنی تــو ...

 

 

بگذار نامت را تـکرار کنم

نامت زیباست دلنشین است

 

چه داشته ای

که اینگونه مرا طلـسـم کرده ای

من اینگونه نبودم

 

تو من را با طعم عشق آشـــنــا کردی

 تو هوای دلم را با طراوت کردی

 

زمانی که با تو هستم

به آسمان به بیـکران پرواز میکنم

 

پس بدان دوسـتـت دارم

گرچه پایان راه را نمیدانم!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

پارسا
ساعت17:39---27 خرداد 1391
سلام عزیز دل!!!!
خوبی؟؟؟؟
خب اومدم بگم دوباره آپم و منتظر حظورت


پارسا
ساعت12:51---24 خرداد 1391
عالی بود این مطلبت و همه.این یکم بهتر از همه بود مرسیپاسخ: ممنون, نظر لطفته

دانیال
ساعت14:59---17 خرداد 1391
دوست دارم ،منم از پایان ترس دارم ولی مهم نیست ،مهم اینه که دوست دارم و تو منو همین کافیه

محمد
ساعت14:50---7 خرداد 1391
در نوشته های ما نام هایی نهفته است که خودمان از ان خبر نداریم کاش خواننده مطالب ما ان نام ها را دریابند جملاتت عالی بود
ممنون داداشی, خوبی این وبلاگ اینه که مخاطب اون نامها رو میفهمه منم برای همین دوستش دارم خیلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده عاشق